Voděodolný konektor dvou pinový
- včetně kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro automobily, motocykly, čtyřkolky
- určeno pro rychlou opravu elektrické soustavy
Voděodolný konektor dvou pinový
- včetně kabeláže pro připojení
- kvalitní zpracování vhodné pro automobily, motocykly, čtyřkolky
- určeno pro rychlou opravu elektrické soustavy
Spínač brzdový s pružinou a konektorem
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektoru a pružiny
Rozměry:
- průměr spínače: 12mm
- celková délka spínače: 65mm
- délka těla spínače: 27mm
- celková délka kabeláže: 410mm
- celková délka pružiny: 123mm
- průměr pružiny: 6mm
Spínač brzdový s pružinou a konektorem
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektoru a pružiny
Rozměry:
- průměr spínače: 12mm
- celková délka spínače: 70mm
- délka těla spínače: 27mm
- celková délka kabeláže: 520mm
- celková délka pružiny: 126mm
- průměr pružiny: 6,5mm
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR
Suzuki GSXR
Suzuki SV
Suzuki LS650 Savage
Suzuki TL
Suzuki DL V-Strom
Spínač brzdový s pružinou
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektorů a pružiny
Rozměry:
- průměr spínače: 12mm
- celková délka spínače: 52mm
- délka těla spínače: 22mm
- celková délka kabeláže: 480mm
- celková délka pružiny: 980mm
- průměr pružiny: 6mm
Spínač brzdový s pružinou
- brzdový spínač pro ovládádání brzdového světla
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- včetně konektorů a pružiny
Rozměry:
- průměr spínače: 11,5mm
- celková délka spínače: 54mm
- délka těla spínače: 25mm
- celková délka kabeláže: 97mm
- celková délka pružiny: 98mm
- průměr pružiny: 6,5mm
Montážní sada pro montáž bástrů / krytů páček z boku řídítek
- vhodné pro řidítka s vnitřním průměrem trubky 13 mm
- materiál: hliník
Balení obsahuje 2 ks
Stator zapalování s VN cívkou a kabelem ke svíčce pro čínské čtyřkolky a skútry
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- stator cívka + VN cívka
- 1 vodič pro chcípák
Páčka brzdy s objímkou
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových brzd
- páčka s držákem včetně štelovacího šroubu pro lanko
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Délka páčky: 127mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 150mm
Materiál: hliník
Páčka spojky s objímkou
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových spojek
- páčka s držákem včetně štelovacího šroubu pro lanko
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Délka páčky: 140mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 163mm
Materiál: hliník
Páčka spojky s objímkou
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových spojek
- páčka s držákem včetně štelovacího šroubu pro lanko
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Délka páčky: 140mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 163mm
Materiál: hliník
Páčka brzdy s objímkou
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových brzd
- páčka s držákem včetně štelovacího šroubu pro lanko
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Délka páčky: 127mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 150mm
Materiál: hliník
Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské čtyřkolky a skútry (4taktní)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 8 cívek
- 4 vodiče
Rozměry:
- vnější průměr = 88mm
- otvor průměr = 29mm
- výška = 26mm
Stator zapalování se snímačem otáček pro čínské čtyřkolky a skútry
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 2 cívky
- 5 vodičů
Vhodné pro:
- ATV 110
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro čínské 4T skútry, ATV
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 7+1 cívek
- průměr otvoru statoru 42mm
- průměr statoru 88mm
Tento stator nahrazuje:
INPARTS IP000502
Stator generátoru zapalování pro Suzuki AD50 + AG50 + AH50 + AP50 Address / 89-99
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 36mm
- průměr statoru 84,2mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-29C01
Suzuki 32101-29C02
Suzuki 32101-29C03
INPARTS IP000062
Počet nalezených produktů: 47
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |