• 844 694 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Konf Řet. Sady

TECHNIKA - OFFROAD

Ojniční sada Husqvarna TE610E + SM610 + LT610 + TE610ie / 98-09 -10%

Ojniční sada Husqvarna TE610E + SM610 + LT610 + TE610ie / 98-09

Originální ojniční sada pro motocykly Husqvarna

- originální sada obsahuje ojnici, spodní ojniční ložisko, spodní ojniční čep
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- dokonale přesné rozměry a parametry - jedná se o originální díl

Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Husqvarna 800098006
Husqvarna 800085020

Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Husqvarna 800098007
Husqvarna 800084824

 
14 252,00 Kč 15 835,00 Kč
03.800098006
Rekluse - sada dvojitého ovládání zadní brzdy pro Beta 250RR + 300RX + 350RR + 390RR + 400RR + 450RR + 480RR + 520RR + X Trainer 250 + GasGas EC200 + EC250 + EC300 + ECF450 + GP250 + MC300 + Rieju MR + Yamaha WRF250 + WRF450 + YZ125 + YZ250 + YZF250 -10%

Rekluse - sada dvojitého ovládání zadní brzdy pro Beta 250RR + 300RX + 350RR + 390RR + 400RR + 450RR + 480RR + 520RR + X Trainer 250 + GasGas EC200 + EC250 + EC300 + ECF450 + GP250 + MC300 + Rieju MR + Yamaha WRF250 + WRF450 + YZ125 + YZ250 + YZF250

Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.

Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty

Vhodné pro:
Beta 250RR / 13-22
Beta 250RR-Race Edition / 15-22
Beta 300RR / 13-22
Beta 300RR-Race Edition / 15-22
Beta 300RX / 21-22
Beta 350RR / 11-20
Beta 350RR (Except Factory Edition) / 14-17
Beta 350RR-Race Edition / 15-22
Beta 350RR-S / 17-19
Beta 390RR / 15-20
Beta 390RR-Race Edition / 18-22
Beta 390RR-S / 17-19
Beta 390RS / 15
Beta 400RR / 10-14
Beta 400RR Factory / 11
Beta 400RS / 13-14
Beta 430RR 2015-2020
Beta 430RR-Race Edition / 15-22
Beta 430RR-S / 17-19
Beta 430RS 2015-2015
Beta 450RR / 10-14
Beta 450RR Factory / 11
Beta 450RS / 13-14
Beta 480RR / 15-20
Beta 480RR-Race Edition / 15-22
Beta 498RR / 12-14
Beta 500RR-S / 17-21
Beta 500RS / 15-16
Beta 520RR / 10-11
Beta 520RR Factory / 11
Beta 520RS / 13-14
Beta X Trainer 250 / 17-21
Beta X Trainer 300 / 15-22
GasGas DE250 / 05-06
GasGas DE300 / 05-06
GasGas EC200 / 05-19
GasGas EC200R / 12-17
GasGas EC250 / 05-19
GasGas ECF250 / 10-15
GasGas EC300 / 05-19
GasGas ECF300 / 13-15
GasGas EC300R / 12-17
GasGas ECF450SR / 05-11
GasGas ECF450 / 12-15
GasGas EC Ranger 200 / 20
GasGas EC Ranger 300 / 20
GasGas GP250 / 18
GasGas GP300 / 18
GasGas MC250 / 05-09
GasGas MC300 / 05-08
GasGas XC200 / 10-19
GasGas XC250 / 11-19
GasGas XC300 / 11-19
Rieju MR Pro / 21
Rieju MR Racing / 21
Rieju MR Ranger 200 / 21
Rieju MR Ranger 300 / 21
Yamaha WRF250 / 03-08
Yamaha WRF450 / 03-08
Yamaha YZ125 / 03-08
Yamaha YZ250 / 03-08
Yamaha YZF250 / 03-08
Yamaha YZF450 / 03-08

Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky

Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.

 
14 441,00 Kč 16 079,00 Kč
RLRMS-5300003
Rekluse - sada dvojitého ovládání zadní brzdy pro GasGas EX250 + EX300 + EXF350 + EXF450 + MC125 + MC250 + Husqvarna FC250 + FC350 + FE501 + TC125 + TE510 + KTM 125SX + 150EXC + 250SX + 350EXCF + 400EXC + 450SXF + Sherco 250SC + 250SE + 300SC + 300SE -10%

Rekluse - sada dvojitého ovládání zadní brzdy pro GasGas EX250 + EX300 + EXF350 + EXF450 + MC125 + MC250 + Husqvarna FC250 + FC350 + FE501 + TC125 + TE510 + KTM 125SX + 150EXC + 250SX + 350EXCF + 400EXC + 450SXF + Sherco 250SC + 250SE + 300SC + 300SE

Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.

Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty

Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky

Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.

 
14 441,00 Kč 16 079,00 Kč
RLRMS-5300002
Sada válce Athena (standardní vrtání 78mm) - Kawasaki KXF250+KX250 / 21-24 -8%

Sada válce Athena (standardní vrtání 78mm) - Kawasaki KXF250+KX250 / 21-24

Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž

Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.

Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Kawasaki

 
14 499,00 Kč 15 699,00 Kč
ATP400250100028
Brýle (Triple-Clamps) kompletní Xtrig ROCS Factory - Honda CRF250R / 14-21 + CRF450R / 13-20 (offset 14-16) -6%

Brýle (Triple-Clamps) kompletní Xtrig ROCS Factory - Honda CRF250R / 14-21 + CRF450R / 13-20 (offset 14-16)

Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).

Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.

Prémiová řada ROCS PRO je dodávána v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.

 
14 577,00 Kč 15 500,00 Kč
XT40103001
Hlava válce Honda CR500R / 89-01 -7%

Hlava válce Honda CR500R / 89-01

Tuningová hlava válce s dekompresním ventilem pro Hondu CR500R od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

S dekompresním ventilem lze vysokoobjemové motory snadněji nastartovat. Stačí stisknout modré tlačítko a nastartovat motor. Jakmile motor běží, ventil se automaticky uzavře.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32319-C (48.00cc) *
AE32319-E (51.00cc)
AE32319-B (45.00cc)
AE32319-F (54.00cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
14 650,00 Kč 15 680,00 Kč
VHAA33200
Hlava válce Kawasaki KX500 / 89-04 -7%

Hlava válce Kawasaki KX500 / 89-04

Tuningová hlava válce s dekompresním ventilem pro Kawasaki KX500 od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

S dekompresním ventilem lze vysokoobjemové motory snadněji nastartovat. Stačí stisknout modré tlačítko a nastartovat motor. Jakmile motor běží, ventil se automaticky uzavře.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32310-B (41.00cc)
AE32310-C (43.00cc)
AE32310-E (45.00cc)
AE32310-F (47.00cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
14 650,00 Kč 15 680,00 Kč
VHAA33193
Brýle (Triple-Clamps) kompletní Xtrig ROCS Factory - KTM SX+SXF / 13-22 + EXC+EXCF / 14-23 + XC+XCW+XCFW + Husqvarna TC+FC / 14-22 + TE+FE+TX+FX / 15-23 + Gas-Gas MC+EC / 21-23 - verze pro Supermoto (offset 14-16) -7%

Brýle (Triple-Clamps) kompletní Xtrig ROCS Factory - KTM SX+SXF / 13-22 + EXC+EXCF / 14-23 + XC+XCW+XCFW + Husqvarna TC+FC / 14-22 + TE+FE+TX+FX / 15-23 + Gas-Gas MC+EC / 21-23 - verze pro Supermoto (offset 14-16)

Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO Supermoto v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).

Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.

Tyto brýle jsou určeny pro přestavbu motocyklu na Supermoto!
Pro finální přestavbu a montáž je potřeba dokoupit:
- osu předního kola - obj.kód 60022000
- distanční podložka - obj.kód 60021000
- adaptér brzdového kotouče - obj.kód 60021002

Rozteč: 200mm

Prémiová řada ROCS PRO Supermoto je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.

Vhodné pro motocykly:
KTM SX125+SX150+SX250 / 13-22
KTM 250SXF+350SXF+450SXF450 / 13-22
KTM EXC+EXCF / 14-23
KTM XC / XC TPI / XC-F / 14-22
KTM XC-W / XC-W TPI / XCF-W / 14-23
Husqvarna TC125+TC250 / 14-22
Husqvarna FC250+FC350+FC450 / 14-22
Husqvarna TE / FE / 15-23
Husqvarna TX / FX / 15-22
Gas Gas MC125 / 21-23
Gas Gas MC250F / 21-23
Gas Gas MC450F / 21-23
Gas Gas EC250 / 21-23
Gas Gas EC300 / 21-23
Gas Gas EC250F / 21-23
Gas Gas EC350F / 21-23

 
14 700,00 Kč 15 750,00 Kč
XT40503002
Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Honda CRF150R / 07-22 -10%

Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Honda CRF150R / 07-22

Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení

Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled

Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál

Vhodné pro:
Honda CRF150R / 07-22

 
14 737,00 Kč 16 408,00 Kč
RLRMS-7018
Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Kawasaki KX100 / 98-22 + KX112 / 22-23 + KX80 / 98-00 + KX85 / 01-23 -10%

Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Kawasaki KX100 / 98-22 + KX112 / 22-23 + KX80 / 98-00 + KX85 / 01-23

Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení

Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled

Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál

Vhodné pro:
Kawasaki KX100 / 98-22
Kawasaki KX100 Monster Energy / 09
Kawasaki KX112 / 22-23
Kawasaki KX80 / 98-00
Kawasaki KX85 / 01-23
Kawasaki KX85 Monster Energy / 09

 
14 737,00 Kč 16 408,00 Kč
RLRMS-7042
Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Kawasaki KX65 / 00-23 + Suzuki RM65 / 00-07 -10%

Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Kawasaki KX65 / 00-23 + Suzuki RM65 / 00-07

Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení

Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled

Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál

Vhodné pro:
Kawasaki KX65 / 00-23
Suzuki RM65 / 00-07

 
14 737,00 Kč 16 408,00 Kč
RLRMS-7043
Spojka Rekluse Core Manual Clutch - KTM 105SX / 04,06-11 + 105XC+85XC / 08-09 + 85SX / 03-17 + 85SXS / 12-15 + Husqvarna TC85 / 14-17 -10%

Spojka Rekluse Core Manual Clutch - KTM 105SX / 04,06-11 + 105XC+85XC / 08-09 + 85SX / 03-17 + 85SXS / 12-15 + Husqvarna TC85 / 14-17

Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení

Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled

Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál

Vhodné pro:
Husqvarna TC85 / 14-17
KTM 105SX / 04,06-11
KTM 105XC / 08-09
KTM 85SX / 03-17
KTM 85SXS / 12-15
KTM 85XC / 08-09

 
14 737,00 Kč 16 408,00 Kč
RLRMS-7031
Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Yamaha YZ65 / 18-23 + YZ85 / 02-23 -10%

Spojka Rekluse Core Manual Clutch - Yamaha YZ65 / 18-23 + YZ85 / 02-23

Rekluse Core Manual Clutch je robustní motokrosová spojka bez automatické funkce
- spojka Core Manual nahrazuje originální spojku
- jedná se o zcela nově vyvinutou manuální spojku pro maximální funkčnost a životnost, která splňuje a překračuje nejvyšší nároky
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení

Hlavní výhody spojky Rekluse Core Manual Clutch:
- vylepšuje přenos síly
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje modulaci a ovládání spojky
- eliminuje třecí opotřebení vnitřního unašeče a přítlačného talíře
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled

Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- potřebný spojovací materiál

Vhodné pro:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha YZ65 / 18-23

 
14 737,00 Kč 16 408,00 Kč
RLRMS-7072
Brýle (Triple-Clamps) kompletní Xtrig ROCS Factory - Yamaha YZF250 / 12-23 + YZF450 / 10-23 Supermoto (offset 12-14) -6%

Brýle (Triple-Clamps) kompletní Xtrig ROCS Factory - Yamaha YZF250 / 12-23 + YZF450 / 10-23 Supermoto (offset 12-14)

Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO Supermoto v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).

Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.

Prémiová řada ROCS PRO Supermoto je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.

Pro modely YZ250 / 06-14 je nutné použít plasty (přední blatník a přední číslovou tabulku) z nového modelu 2015.

 
14 800,00 Kč 15 800,00 Kč
XT40203001
Kolo kompletní přední 1,85x21" (červený náboj / černý ráfek) - Honda CRF1000L Africa Twin + CRF1100L Africa Twin / 16-20 -12%

Kolo kompletní přední 1,85x21" (červený náboj / černý ráfek) - Honda CRF1000L Africa Twin + CRF1100L Africa Twin / 16-20

Kola kompletní od japonské značky ZETA pro motocykly Honda CRF1000L Africa Twin a CRF1100L Africa Twin
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost

Kolo se skládá:
- černý ráfek Excel s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- červený náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty)
- barevné tuningové niple (červené)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)

Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby

 
14 999,00 Kč 16 999,00 Kč
ZWW2141542
Kolo kompletní zadní 2,15x18" (červený náboj / černý ráfek) - Honda XR400R / 96-04 + CRM250R / 91-99 -9%

Kolo kompletní zadní 2,15x18" (červený náboj / černý ráfek) - Honda XR400R / 96-04 + CRM250R / 91-99

Kola kompletní motardové kolo od japonské značky ZETA
- prémiová japonská kola AR1 sestavovaná jen z kvalitních komponentů
- kvalitní ráfky snižují neodpruženou hmotnost kola a nába Astelight Hub zaručuje dlohou životnost

Kolo se skládá:
- černý ráfek s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (dráty)
- tuningové niple v barevném nebo stříbrném provedení
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)

Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.

 
14 999,00 Kč 16 499,00 Kč
ZWW2151561
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

844 694 kusů zboží skladem ihned k expedici, 55 729 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení